Subject: FW: Kiili alevis Jussinuka detailplaneeringu vastuvõtmine ja avalikustamise korraldamine - ringristmik
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 08:33:42 +0300

Palun reg

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 25, 2024 11:56 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>; Karl Kaeval 
<[email-masked]>; Hans Keskrand <[email-masked]>
Subject: Kiili alevis Jussinuka detailplaneeringu vastuvõtmine ja 
avalikustamise korraldamine - ringristmik

Tere

Koosoleku jätkuks saadan teile tutvumiseks ringristmiku tööversiooni, milles 
oleme muutnud Kiili poolt tulevat koguharu ja samuti tekitanud "jõnksu" 
Priidu teele minevale harule.

Ega enam ei kannata rohkem Kiili poolt tulevat haru lõuna poole nihutada:

*	sest vastavalt normile peab läbi nähtavuskolmnurga olema näha ka lähimalt 
harult ringile saabuvat autot (kolmnurgad on lisatud joonisele).

*	sest ringilt väljuv haru Kiili suunas läheb sirgemaks/sujuvamaks

Kaasas on kaks pdf-i ja ühel neist on toodud siniste joontega eelmise 
versiooni plaanilahendus ehk on võimalik võrrelda erinevaid versioone.

Kui teegeomeetria on teie jaoks vastuvõetav, siis projekteerime selle 
ringristmiku läbi ja vastavalt sellele lisame ka maaeralduse jooned ning 
kooskõlastame ka selle teiega ära.

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

  _____

Saatja: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 24. juuli 2024 07:39
Adressaat: Karl Kaeval <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Hans Keskrand <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kiili alevis Jussinuka detailplaneeringu vastuvõtmine ja 
avalikustamise korraldamine

Tere,

Arvan, et on õige läbi arutada ringristmiku teema, kuna see puudutab 
maavajadust ringristmiku rajamiseks.

Eelistus on Teams-i arutelu 24.07 vahemikus 10-14.

Tervitades,

Krista Einama

From: Karl Kaeval <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 23, 2024 3:15 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Krista Einama 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Kiili alevis Jussinuka detailplaneeringu vastuvõtmine ja 
avalikustamise korraldamine

Tere

Kirjutan seoses Jussinuka DP ning kavandatud ringristmikuga Kiili vallas.

Kas oleks võimalik teemat koosoleku vormis arutada nt teamsi teel või 
Transpordiametis kohapeal?

Kas teile võiks nt sobida kolmapäeval (24.07) algusega vahemikus 10 kuni 15? 
või neljapäev (25.07) algusega vahemikus 14-16?

Lugupidamisega

Karl Kaeval

Kiili Äripark OÜ

58338340

---------- Forwarded message ---------
From: Eduard Ventman <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, Jul 23, 2024 at 8:38 AM
Subject: Vs: Kiili alevis Jussinuka detailplaneeringu vastuvõtmine ja 
avalikustamise korraldamine
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Arno Anton <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Karl Kaeval 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Detailplaneeringu materjalid on kättesaadavad: 
<https://wd.kiilivald.ee/?page=pub_view_dynobj&pid=2807918&tid=190963&u=20231015194817&desktop=1017&r_url=%2F%3Fpage%3Dpub_list_dynobj%26pid%3D1756%26tid%3D190963%26u> 
https://wd.kiilivald.ee/?page=pub_view_dynobj&pid=2807918&tid=190963&u=20231015194817&desktop=1017&r_url=%2F%3Fpage%3Dpub_list_dynobj%26pid%3D1756%26tid%3D190963%26u

Detailplaneeringu projektijuht võtab Teiega ühendust, et lahendus 
kooskõlastada.

Lugupidamisega

Eduard Ventman

vallaarhitekt

  _____

Saatja: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 22. juuli 2024 16:24
Adressaat: Kiili Vallavalitsus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Koopia: Eduard Ventman <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kiili alevis Jussinuka detailplaneeringu vastuvõtmine ja 
avalikustamise korraldamine

Tere,

Olete edastanud 11.07.2024 Transpordiametile info Kiili alevik Jussinuka 
detailplaneeringu  vastuvõtmisest ja avalikustamise korraldamisest vahemikus

10.06.2024 kuni 12.07.2024. Kiri on registreeritud 12.07.2024 
Transpordiameti dokumendiregistris (täitmise tähtajaga 06.08.2024).

Paraku ei ole olnud võimalik avalikustamise ajal detailplaneeringu muudetud 
lahendusega tutvuda.

Esialgsel hinnangul vajab ringristmiku geomeetria, maavajadus ja kõrguslik 
lahendus täpsustamist samaaegselt toimuva teeprojekti koostamise raames 
(projektijuht Hans Keskrand). Täpsustatud lahendus  on vajalik maavajaduse 
määramiseks, lahendus kanda planeeringusse ja esitada seejärel 
kooskõlastuste üksusele kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026